קסם בגולן, צימרים בחד נס, רמת הגולן | קופונופש

מספר יחידות: 4
מתאים: למשפחות וזוגות
חוות דעת»

בישוב חד נס שבגולן ממתינות לכם, מהודרות ומאובזרות, ארבע בקתות העץ- סוויטות - המפנקות של "קסם בגולן". הסוויטות הייחודיות, מעוצבות ביד אומן, בנויות בעבודת יד בשילוב של עץ ואבן, מיועדות ומיוחדות לזוגות ולזוג+ 2 ילדים.

מהבקתות משקיפים על הכנרת והרי הגולן. בחוץ, יופי של גינה מרווחת, דשא, צמחייה עשירה מוקפת משבצות-טוף מסוגננות ומקושטות.
גולת הכותרת של החצר הקסומה היא בריכת "קסם בגולן" המשקיפה אל הכינרת והעמק כולו! וגם סאונה יבשה לפינוק חורפי מושלם!

ארוחת בוקר עשירה ומפנקת, מוגשת (בתיאום מראש) בסגנון כפרי ישראלי: חביתות לפי בחירה, גבינות מובחרות, סלטים, ריבות ולחמים, שתוגש אליכם לסוויטה או למרפסת בגינה.

** לא ניתן לעשן בצימרים ...
בתיאום מראש: עיסויים וטיפולי גוף אצלכם בסוויטה, על ידי מעסים מקצועיים.

"קסם בגולן" ממוקם באזור מדהים, שופע אטרקציות, מסלולי טיולים ושמורות טבע: טיולי טרקטורונים, סוסים, ג'יפים ואופניים, שייט רפטינג, קייאקים, ואבובים בירדן ויובליו, שמורות טבע ונחלים: פארק הירדן, בריכת המשושים, בריכת הקצינים ועוד, חופי רחצה בכנרת, פארק מים (לונה גל, חוף צמח), ספורט ימי ועוד. מבחר מסעדות בסביבה.

איך מגיעים?: מכיוון טבריה - עולים על כביש 90 מטבריה צפונה עד צומת כפר נחום פונים ימינה לכיוון כפר נחום עד צומת בית צידה שם פונים שמאלה לכיוון חד נס עולים על כביש 888 ופונים ימינה לחד נס. מכיוון דרום, פונים שמאלה בצומת עמיעד ונוסעים ישר על כביש 90, פונים ימינה בצומת מחניים ועולים לרמת הגולן על כביש 91 בצומת בית המכס פונים ימינה על כביש 888 עד לפנייה שמאלה לחד נס. בכניסה ליישוב, פונים שמאלה בשער (לכיוון ההרחבה), עד למגרש 340.

נשמח לארח אתכם בחופשתכם הבאה בצפון, אתי ויאש "קסם בגולן" בחד נס
המתחם אינו מתאים למסיבות רווקים\ רווקות וקריוקי.

לאתר הבית לחצו כאן: קסם בגולן

מה ביישוב
✓ בית כנסת ✓ מקווה ✓ מינימרקט ✓ בריכה ✓ ארוחות לצימרים ✓ טיולי טרקטורונים ✓ טיולי סוסים ✓ טיולי ג'יפים ✓ טיולי אופניים ✓ גן שעשועים ✓ מסעדה ✓ מגרש ספורט ✓ Spa ✓ עיסויים עד לצימר
מה במתחם
✓ בריכה ✓ מטבח מרכזי ✓ חצר ✓ אינטרנט אלחוטי ✓ מיטות שיזוף ✓ פינת ברביקיו ✓ בריכה מחוממת ✓ סאונה ✓ נוף
קסם בגולן המלצות נופשים
05.06.2017 דר' אבישי צפרי
יותר טוב מבית מלון בחול המועד סוכות תשע"ז התארחנו בצימרים המצוינים של אתי ויאש. קיבלנו 4 צימרים מעולים , מטבחון מאובזר, ברכה מפוארת וסוכה לתפארת. נהנינו מכל רגע. קיבלנו שירות של בית מלון ברמה גבוהה. האווירה הייתה חמה מצד המארחים. האירוח היה ברמה יוצאת מן הכלל, הרבה יותר טוב מכל הצימרים שהיינו בהם בשנים האחרונות. אתי ויאש, יישר כוחכם על כל הטוב שהענקתם לנו. אני מודה לכם בשם משפחתי המורחבת.